گریه های شبـــــــــــانـــــــه


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی رو اینجا سپری کنید S-Aهستم کسی که در این دادگاه یعنی دنیا مجبور به تحمل درد هاست

اگه بهتون بگن یه روزی 10ساعت وقت دارید زنده بمونید کدوم کارو انجام میدادید؟؟؟عـایـا؟؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدایا!!! دوستت دارم و آدرس iloveyougod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


گریه های شبـــــــــــانـــــــه

آمار مطالب

:: کل مطالب : 12
:: کل نظرات : 22

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 112
:: بازدید ماه : 112
:: بازدید سال : 409
:: بازدید کلی : 17557

RSS

Powered By
loxblog.Com

گریه های شبـــــــــــانـــــــه
چهار شنبه 4 آذر 1394 ساعت 19:54 | بازدید : 575 | نوشته ‌شده به دست S-A | ( نظرات )

 

خیلـــــــــی

ســــــــــخته

شبــــــــــــــا

بالشت تنــــــــــــــــها

هــــــــــمدم

گریه هات باشه

مـن چندین سال تو دوری مامانم و نبود محبت پدرم و نامهربونی های اطرافیانم این درد بزرگ رو تحمل کردم




|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سهیل در تاریخ : 1394/9/4/3 - - گفته است :
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی آآآآآآآآآآآآی آی

زدی رو خط اعتماد به لــــــــوستر

ببینم حالا که از من 4سال بزرگتری و اینو هی به رخم میکشی بهم بگو ببینم چون تو بزرگتری باید بیشتر بیای تو وب من اما انگاری که برعکس شده!!!

تازه شم من مخم کار نمیکنه؟
من اگه مخم کار نمیکنه پس تو شهید بهشتی چی کار میکنم؟
پاسخ: چه میدونم والا حتما مگس میپرونی خخخخخخخخخخخخ بابا داداشی جونم دارم باهات شوخی میکنم مگه من توی دنیا غیر تو داداش دیگه ای دارم؟ قربونت بره خواهری من الان باید برم چشم حتما میام باور کن وقت نمیکنم مواظب خودت باش بابای

<-CommentGAvator->
سهیل در تاریخ : 1394/9/4/3 - - گفته است :

بابا دست مریزاد
بابا دست مریزاد
مث اینکه من تورو دست کم گرفتم
بابا ایول
عـــــــــــ جـــــــــــــ بـــــــــــــ!!!
عجـــــــــــــــــــب مطالب توپی داری
آجی جووون

قـــــــــــــــربون خواهری خودم برم
ایــــــــــــــــــــــ ول


پاسخ: سلامت کووووو؟؟؟ ما اینیم دیگه کار اشتباهی میکنی که خواهر بزرگتر از خودت رو دست کم میگیری من که مث تو نیستم مخم کار نکنه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: